Sitter och väntar på mamma så jag kan lika gärna skriva lite till. Ska ta blodprov idag, har tid till hematologen på tisdag så jag måste ta provet denna veckan. Blir nervös trots att jag har kontroll över situationen, har ju gjort detta så många gånger. Min hjärna fungerar lite som den vill.

Tycker att det är roligt med konstkursen men jag brottas jättemycket med prestationsångesten. Allting jag gör som jag vet ska bedömas är fult och oinspirerat men jag vet att jag måste lämna in det ändå. Har ett litet arbete att skriva också och jag har börjat i tanken men blir så nervös att jag inte kan förmå mig att sätta mig och skriva ner det. Kraven på mig själv tar andan ur mig.

Markus har inte kollat sin mail på praktiken och jag tänker att han kanske inte kommit dit och att något har hänt och att han är död och jag oroar mig över att Nora ska vara på dagis hela dagen och jag får så ont i magen. Vill bara gå och lägga mig och sova bort dagen.

Mitt hår är fult som 17 också, blä!

Kommentera

Publiceras ej